lördag 7 november 2009

Magi


Vaknade upp 7.30 i dag och insåg att Melkan har sovigt HELA NATTEN! Det känns som magi, man kan inte riktigt beskriva känslan. Efter 5 månader utan en helnatts sömn känns detta bättre än att vinna på lotto (vilket jag i och för sig aldrig gjort), ni hajjar det är i alla fall helt fantastiskt. Dessutom har han även börjat med flaskan, grymt skönt, nu kan jag gå på party igen :)

Mira har också blivit värsta mysiga tjejen efter X antal månader av 3-års trots, puhhhh! Hon har även lyckats sluta med nappen, och det mina vänner är BIG för hon var helt besatt i sin napp. Hej och hå livet går och shit vad det e mysigt att leva! Behöver jag nämna hur STOLT jag är över mina små guldklimpar?

3 kommentarer:

  1. Vilka sörtsar ;-) Ska bli så kul att ses längar att se Melker och Miris, tusen tack för kommentaren Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Oj lite snabb på tangenten sötisar menar jag ju så klart!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild!!!!

    SvaraRadera