fredag 27 november 2009

But Hello

Jag har legat lite på latsidan och oj vad skönt det är! Svärmor är här på besök och jag blir då helt förslappad. Hon styr ju upp det mesta och roddar ungarna. Jag har nu fått sova 3 helnätter, lycka!





Har ni tänkt på att Posten är fantastisk och funkar så bra. Tappade bort ett paket men efter att ha fyllt i en borttappat anmälan dök paketet upp, helt grymt. Har ni tänkt på hur kul det är med frimärken? Kolla in den här hemsidan, där kan ni beställa najsa frimärken och det kostar inget extra :) Kommer snart tillbaka med en massa nytt, hang in there. Ching så länge!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!

    JAg blir alltid lika glad av att läsa din blogg det var ett tag sen jag gjorde det sist och vad många härliga nya tips du hade för att förgylla vardagen. Fösökte mig på det där med frimärkerna men lyckades ej, får göra ett nytt försök.
    Kommer ni upp i jul eller??
    Vi kommer att ha hela stora släkten hos oss så det är bara att kika förbi om ni vill, en mer eller mindre kommer inte att märkas:)

    Ha det så gott
    Hälsa familjen
    Kramar Anna

    SvaraRadera