tisdag 3 november 2009

Fjärilshuset

Då jag var liten och min kära farfar Gunnar dog sa de till mig att han blev en fjäril. Jag bestämde mig snabbt för att han var en citronfjäril (min favvo). Tyvärr försvinner det mer och mer fjärilar då blomsterängarna de är beroende av försvinner. Vill man se massor med vackra fjärilar bege er då till fjärilshuset, så mysigt att komma in i den varma fuktiga miljön med fjärilar, fåglar och fantastiska växter. Perfekt aktivitet då man blir less på höst rusket. Om ni e sugen på en utflykt dit kolla in www.fjarilshuset.se






3 kommentarer:

  1. Hahah hur vågar du ta med henne dit?..
    Jag ska berätta en hemlis för dig på julafton Therese.. :) // Kram din bäääääästaste bror

    SvaraRadera
  2. Hahahahahaha. Mira ser helt skräckslagen ut....

    SvaraRadera
  3. ... eller kanske mer skeptisk...

    SvaraRadera