onsdag 7 oktober 2009

Tradera

Vad e upp med Tradera? Det är inte för mig. Jag har aldrig lyckats göra några fynd, har ni? Istället för att shoppa billigt så blir jag tävlings inriktad och måste vinna, jag börjar bjuda helt hejdlöst mycket, så jäla onödigt. I dag satt jag i 29 min och stirrade på datorn och tänkte snälla snälla snälla bjud över någon......NÅGON!!! Nä, nu e jag en stackare med en vintage Dior plånbok. Ironiskt nog så har jag inga pengar att fylla den med, men va fasen kreditkorten har ju funkat förr :) Det värsta är att jag har det högsta budet på en fleece jacka till Melkan, så nu får jag hoppas hela natten att någon bjuder över.

1 kommentar:

  1. Jag tycker synd om dig, jag funderar tom på att bjuda över dig på "melkan jackan"...
    Kan ju komma till pass i framtiden (???)
    /AP

    SvaraRadera