tisdag 27 oktober 2009

Vad röker dom???


Husjakt, ja det är inte det lättaste att hitta hus i stockholmstrakten. Vi har kollat runt ett tag nu och kan fortfarande inte riktigt bestämma oss för vad vi vill ha, av bottenslammet......Vår gräns går på lite drygt 4 millar och för det får vi bajs! Eftersom jag kommer från Skelet har jag lite svårt att acceptera dessa priser och att jag måste sänka mina krav en hel del! I helgen var vi och kolla in denna skolåda i tallkrogen, bra läge, nära tunnelbana och stan, 88kvm 65kvm biarea. Budgivningen verkar nu ha stannat på..........ja gissa!


4850 000 svenska rikstaler, herre min skapare, vem betalar det för att bo i en skolåda??? Hemma i Ske hade jag kunnat köpa fucking Disponenten och tycka det var billigt :) Jag funderar fortfarande what they are smoking. Over and out amigos.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar