onsdag 28 oktober 2009

Baka baka liten kaka

Min kära Mollen har varit på besök och oj vad hon har skämt bort mig och familjen. Hon är en sådan där riktig bull mormor som står mestadels i köket och skapar fantastiskt goa saker. Här en jätte jätte go äppelkaka. Sedan fick vi även äppelmos, det godaste äppelmoset i hela världen, men en liten touch av vanilj och nejlika, smarrrrrrit!

Chokladrutor, sjukt go glasyr med kaffesmak. Förutom detta passade hon på att laga köttbullar till Mira och även bjuda på en slottsstek och mandelpotatis. Tack gode gud för min mormor!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar min mormor, Skulle doc vara underbart kul att få ett kort med allt o alla i la familja // Oscar

    SvaraRadera
  2. Ja älskade mormor å hennes magiska matlagning/bakverk!! Skulle ge vad som helst för en liten bit av den där slottsteken just nu! =) /C

    SvaraRadera