tisdag 6 oktober 2009

Plåtis samling

Här kommer min plåtlåde samling. Mitt samlande började i tidig ålder med tugummin, sudd, brevpapper och frimärken. Samlar på en hel del nu också, men det var roligare förr då man träffades och bytte grejer med varandra. Minns känslan när jag bytt till mig ett fantastiskt fint brevpapper med rosa kaniner på, aahhhhh. Vad samlar ni på?

Den här pärlan betyder extra mycket, jag fått den av min fantastiska mormor! Den står i mitt kök och innehåller tepåsar.

E inte denna så söt att man dör!!!

En till pärla som står i köket
Dom här sötisarna står i min dotters rum!

4 kommentarer:

  1. Jag samlar på minnen och upplevelser som jag sammanställer i fotoböcker. Ett fantastiskt minne var när vi satt och åt musslor och drack vitt vin på Sandhamns Världshus och blickade ut över fjärden...

    SvaraRadera
  2. Såååååå fina Thesa....

    SvaraRadera
  3. Ha ha, jag samlar på saker som aldrig används..
    såsom...BIKINI's (!!!) & Kakfat som tillsammans inte alls blir ett bra reultat, det ena gynnar inte det andra & tvärtom! Nu har jag dessutom börjat utveckla min kakfatsamling med koppar, gamla/nya med söta motiv...till den där dagen som oftast enbart finns i fantasins värld, den dagen då jag ska ha stooort bullkalas, den dagen då jag bakar bullar för första gången i mitt liv... ha ha ha...vill du komma då? ;)

    SvaraRadera
  4. Kakfatsfantasten = Carro =)

    SvaraRadera