måndag 28 september 2009

Psyket nästa

Välkommen till mitt liv. Klicka gärna på bilden och börja räkna. Alla dagar är inte lika roliga och ibland känns det som jag måste lägga in mig på psyket. Min kära man varit bortest i 4 veckor, tur att vi fått enorm hjälp av både farmor och mormor hur hade detta annars gått?? Just nu längtar jag bara efter ett par timmar ( nej egentligen flera dagar) tillsammans med min man utan att ha en papegoja skrikande, sjungande, pratande och tjatande i mitt öra. Efter regn kommer solsken........I am waiting

5 kommentarer:

  1. Å min kära kusin... håll i hatten, det blåser ute.. men snart kommer den milda vintern med massa shoppingtimmar på lur. Bullbak och barnvakter... Kram C

    SvaraRadera
  2. Hej!!:D
    Tittade in på bloggen som jag fick höra av lillemor att den fanns. Super härlig och mysig sida som jag ska besöka med gämna mellanrum..:) Och passar på att tacka för alla kläder du skickat till oss. Super fina! Nu är de bara 14 dagar kvar till planerad Bf. Men... vem vet när de startar ;)

    Tack o tack, Kram till kidsen och hade fint... Kram Matilda och Danne...

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha vilken hysterisk bild! Jaa vad ska man säga? småbarnslivet i ett nötskal. Men sug på denna, det kommer en dag då du kommer att sakna att plocka pärlor... Mina tjejer börjar vara så stora och snart är det andra (större problem) som knackar på, så som läxor, prov, skolk, kompisproblem, killproblem, och om vi går händelserna i förväg. Mira är ute någonstans (på krogen) klockan är mycket och du vet ej var... Näe plocka du pärlor och var glad. Det blir värre = )
    Kram från optimistkonsulten ; )

    SvaraRadera
  4. Du vet vad jag tänker tyst för mig själv då jag ser det dära!!.. ;P


    // Broder oscar

    SvaraRadera
  5. Tack för alla era uppmuntrande kommentarer, de behövdes verkligen. I dag känns livet bättre :)Kram på er alla / Thesa

    SvaraRadera