torsdag 17 september 2009

Fattiglapp



Här kommer ett till tips till alla fattiga, samla lupin frön. Dessa ska jag plantera ut i min framtida trädgård, hoppas de kommer att trivas. Till dess får de ligga i denna glasburk och gotta sig. Tyvärr har jag spräckt min budget redan......åhhhhh vad jag e dålig på att vara broke as a joke! Den här månaden var det dock inte kläder utan god mat, kom ihåg du är vad du äter och vem vill egentligen vara en blodpudding och vatten när man kan vara blåmusselsoppa och vitt bubbel?


Så här kommer min äng av lupiner att se ut!

2 kommentarer:

  1. Fy fasiken vad jag gillar din inställning till livet. Kramar från oxfilén med kantarellstuvningmed amaronevin till.

    SvaraRadera
  2. Vad du är kreativ vännen!! Lyckost dina lupinfrön som får en så fin burk att ligga i mina får ligga i en plastskål från IKEA trots att de är mina favoriter!!

    SvaraRadera