måndag 21 september 2009

Gallej

Så här ser en stressad småbarns mamma ut när hon små sprungit i högklackar och missat bussen (taxi, nej inte fasen har jag råd med det). Ingen tid får förspillas så jag passade på att måla naglarna i buskuren, puhhhh, najs med snygga naglar i alla fall. Shit jag glömde parfymen och läppglansen. Ohhh well jag kände mig dock fin i mitt nya diadem med en jätte rosett. Hade en fantastiskt trevlig kväll men vid 23,30 var det bara att slänga sig in i en taxi då min kära son skrek som en illbatting och vägrade ta ersättning på flaska, hem, amma, på med mjukisbrallor, trycka en påse godis, somna. Snip snap slut undra när jag nästa gång går ut?

4 kommentarer:

  1. Vart tog partybilderna vägen ; )

    SvaraRadera
  2. Du var jättefin,vännen! Så söt i din rosa klänning å diadem:-)!
    Fantastiskt roligt att ni ville o kunde hänga med oss den kvällen. snart är barnen stora å då kan vi "göra stan" ordentligt;-)

    Kramar Cissi

    SvaraRadera
  3. Alltid lika vacker yster...
    Cissi ni är för gammla då, Neeee de e ni ju inte klart ni ska gå lös ;)


    / Brother Oscar

    SvaraRadera