måndag 14 juni 2010

Lite lyx

Hallojsan på er! Tänkte snabbt berätta om helgen men jag kommer attans inte på vad som hände i fredags, skrämmande, nej jag kommer helt seriöst inte ihåg, jätte roligt kan de inte ha varit, fy som en guldfisk!!!

Lördagen var dock mycket najs, en sväng på stan, Lasse darling strollade med ungarna och jag fick gå på Face rådgivning. Bad att få skuggade ögon och det blev fint men inte riktigt jag, känner mig mest som en hora när jag är jätte sminkad, ganska tråkig, jag vet. Sedan lyckades jag spräcka budgeten då jag blev på lurad smink för närmare 1000kr, helt mad! Har dessutom börjat se tydliga tecken på ålderdom så jag har för första gången i mitt liv en dyr kräm (No 7) som ska motverka rynkor, vilket bullshit. Men jag krämar på och känner mig lycklig, tro är det viktigaste man har, tills man inser att man är lurad.....

På kvällen vad det dags för fest hos "The Gant family" . Värsta mysiga familjen med ett riktigt shut up hus, deras pool och terass område är större än hela mitt hus, ha ha ha! Det är alltid trevligt men nytt folk, rose vin och god mat. Vid 24.00 tiden var det tack och god natt, vi packade ner våra små i vagnarna och strollade hemåt.

Det blev en lat söndags morgon, tack till min älskling som steg upp med barnen:) Mitt på dagen kom min kär lillebror Oscar för att vara barnvakt, grymt! Jag och Lasse åkte in till stan och åt brunch i solen, strollade, höll varandra i hand, shoppade, kramades och han prata med varandra. Tack Oscar. På kvällen grillade vi här hemma, mums. Jag hakade på och fick se Oscars nya lägenhet i Stureby, NAJS. Hoppas ni också haft en bra helg. KRAM


2 kommentarer:

  1. Shit du hinner så mycket jämt fattar ingen ting!! Mina helger handlar om att fixa presenter till alla dessa kalas, ge barnen frukost,lunch, middag, mellanmål och allt där emellan ev pyssla om trädgården, röja upp inne och cykla/skjutsa selma till alla kompisar.Om jag har tur hinner jag läsa norran=)Känns underbart med ett tredje barn på väg då kommer tiden att räcka bättre till för mig, not=)
    Kram Anna F

    SvaraRadera
  2. Jag e ju mamma ledig, så de daga Mira e på dagis passar jag på att släpa runt Melkan. Sedan har ju jag inget STORT fantastiskt hus som du. Den lilla gräsmatta vi har skiter vi i och klippa, ser för taskigt ut. Ses snart, när kommer bäsen? KRAM

    SvaraRadera