onsdag 16 juni 2010

Hamstern

Vart tror ni jag varit i dag? På Myrorna så klart, kolla in vilka söt påsar de skaffat. Har hjälp min kära lillebror att handla lite shyrrans grejer till hans nya lya (två stolar, en super najs byrå och en latjolajban stor vit porslins katt :)

Jag hittade så klart en massa fint, lider ju av hamster sjukan. Dän här HELT UNDERBARA BALLERINAN är nog den finaste skatt jag hittat:) Tyvärr hade jag inte råd med den, men min fina lillebror köpte den till mig i födelsedags present, shit jag blev så glad att jag nästa började grina. TACK OSCAR du är världens bästa bror, I love you.

Tre små skålar med blå kant, samlar dessa och har lite olika färger hemma :)

Lampskärm!!??? I love!

Afrikanska dockor, ja det är ju ett måste.......
I morgon fortsätter inrednings hysterin i Oscar lya, ska försöka ta lite bilder.

1 kommentar:

  1. Shit vilka fynd, I love den rosa lampskärmen...vad du är duktig på att hitta skatter, ballerinan var helt fantastisk! Ses snart, en vecka till semstern shit vad jag längtar! Krameli kram på er!

    SvaraRadera