söndag 20 juni 2010

Bröllopet


Jajemen, det e klart vi släpade in båda kidsen för att se Prinsessan och Prinsen :) Shit vad mycket folk det var, vi stod vid NK, hamngatan och på 3 sek hade de passerat. Det tog ett bra tag att ta sig hem men det var det värt, grattis säger jag till vår smashing Prinsipessa och hennes prins.

Väl hemma nattade vi Melkan i vagnen och traskade över till våra kära vänner Lidens. Söta Kattis hade spelat in bröllopet så vi öppnade skumpan och den kungliga chokladasken och såg bröllopet, gissa om jag bölade, jajemen!

Jag han även med ett besök till Frissan i går, hel slingade håret lite ljust brunt. Ahhhh fy fan så UGGLY, nu undrar jag om någon vet hur länge jag måste vänta tills jag kan färga hårt mörkt igen? Tacksam för svar. I dag ska jag och mina darlings Angela och Kattis till stan, mysa på resturang och se sex in the city filmen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar