söndag 9 maj 2010

The show must go on


God Måndag på er! Har haft en otroligt mysig och jobbig helg. Efter två barn har jag helt plötsligt drabbas av fruktansvärd PMS, jag blir så trött och har precis ingen ork, måste ta det sjukt soft i två till tre dagar, det är svårt att förklara men det är verkligen att handikapp. I helgen hade vi middagsbjudning både på fre och lör, två kalas och ett bord som skulle hämtas på värmdö.

Det var ju så klart den här helgen som PMSen slog till med all sin kraft, helt deckad var jag. På lördagen vid tre tiden satt jag i garderoben och bölade för jag var så slut, men hey, the show must go on, så med massor av hjälp från min man (efter en fet hormonell utskällning) roddade vi även ihop lördagens bjudning. Nu sitter jag och pustar ut i mitt NYA vardagsrum, det händer en del här hemma, I will let you know soon........Hoppas ni haft en bra helg :)

P.S Har ni tänkt på hur gott det är med isbitar i apelsinjuice ? D:S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar