torsdag 27 maj 2010

Hus jakt, never ending story

Jaha, här har vi ett riktigt renoverings objekt som ligger i Täby kyrkby. Budgivningen har just börjat men förhoppningarna är lika med noll. Shit vad man känner sig fattig när man letar hus här i storstan.

En riktig fågelholk i Älvsjö, den var vi med på ett tag men med tanke på allt buller från trafiken gav vi upp på 3,750 millar. Här hade ni dock blivit bjudna på sjukt najsa garden partys!

Ett riktigt nytt och super fint radhus i kära Tyresö strand, det här hade passat oss perfekt, tyvärr passade det inte plånboken, det är nu uppe i 4,4 milljoner och det är inte klart ännu :) Nej nu e jag utbränd efter alla budgivningar, nu ska jag bråka i Melker lite lunch och glömma dessa hus :)

4 kommentarer:

  1. FLYTTA TILL HUDDINGE...lovar att ni får ett hus för 4 mille...och vi är just runt knuten! Kolla i farsta området;mellansjö, det ligger mellan oss och farsta..tror att priserna är mer ok där...krams, Anna

    SvaraRadera
  2. Nej, vi hoppas på det översta!!!! :) /Carro & Andreas

    SvaraRadera
  3. FLYTTA TILL KÅGE... Här får Ni värsta lyxvillan med älvsutsikt för under 2 millar!!!Dessutom trevliga grannar ; )

    SvaraRadera
  4. TACK söt ni, ni är för roliga. Jag skulle kunna bo på alla ställen, tyvärr är min man inte lika openminded, eller han kanske e lite mer realistisk än jag. Nästa helg kommer en holk i Älvsjö ut igen......kanske, håll tummarna.

    SvaraRadera