tisdag 20 juli 2010

Semester å loppis

Tjola hopp tjola hej, som ni märker så har jag tagit semester. Njuter av det fantastiska vädret och alla nära och kära i Skellefteå. Har blivit en hel del loppisar :) Shit vilka skatter jag hittat, ni ska få se......

Vad sägs om en Lisa Larsson hare i serien Skansen för 50 kr på röda korset, BANANAS!


Mjau, e ju som ni vet lite svag för porslins figurer. Söta skålar.

Sju fantastiska koppar med fat, nu åker de tråkiga IKEA kopparna ut hemma :)

Super söt rosa linne duk och en samlar tallrik, vet ni vad som hände 1973 inom kungahuset?

Oj, här spårade det totalt ur! Har ni set programmet: Jag samlar ihjäl mig? Börjar undra om jag är i farozonen, ha ha ha. Förutom detta har det blivit lite trasmattor, uppläggningsfat, kläder, spegel och barngrejer. Kommer mera bilder......KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar