torsdag 11 mars 2010

Avföring i snön

I dag känner jag mig som en gammal bitter kärring. Jag har gått några dagar nu och retat upp mig på en sak, här kommer utbrottet.....Är såååååå less på HUNDBAJS! Vad e upp med hundägare som låter deras bästa vänner skita mitt på gångvägarna och sedan inte plockar upp??? Det e så ÄCKLIGT när man går i den vita snön och så ligger det kabbar överallt, och STORA kabbar, fy fasen. Eftersom jag gillar gå och snick snacka och dessutom ha koll på Mira så har jag X-antal ggr kört barnvagnen i skiten, sedan osar det baja och man ska sitta och skrapa av det äckliga bajset by hand. Mira som rusar runt har vid flera tillfällen trampat i skiten, fy fan. Har bara en sak att säga till er hundägare som inte plockar upp era vänners avföring och tycker det känns helt ok att en sliten, stressad småbarnsmamma behöver lägga sin tid och energi på att torka, tvätta och skrapa ER HUNDSKIT från skor och vagnar, era jyckar borde avlivas, så de så!

1 kommentar:

  1. Det är ju inte hundarnas fel, kanske det vore bättre att göra något med ägarna!

    SvaraRadera