söndag 21 februari 2010

Fru Marklund


Det var ett tag sedan vi gifte oss och i går lyckades jag posta papperet för namnändring. Heter numera Therese Marklund. Måste säga att jag tycker det känns väldigt konstigt att byta namn efter 31 år, känns dock som det rätta och har faktiskt tyckt det varit jobbigt att fylla i alla mina namn då så ska göras, Therese Linnea Elisabeth Kågström Persson. Nytt namn men samma gamla skrot och korn :) Blev lite nostalgis så här kommer några bilder från vårt bröllop! Åhhh jag vill gifta mig igen, det var så MYSIGT.





3 kommentarer:

  1. Grattis! Gu vad mysigt det var :-)

    SvaraRadera
  2. Åh vilka vackra bilder. Man borde få gifta om sig vart femte år minst.....

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt är också ett passande ord! I'm in på round 2 ;) puss drling!

    SvaraRadera