torsdag 7 januari 2010

Finns det några snälla barn....

Jo tomten, jag är en 31 årig två-barns mamma som älskar julklappar och presenter. Efter jag fick barn så slutade flera nära och kära och ge mig julklappar, sjukt tråkigt tycker jag. Bara för att jag är mamma eller bara för jag råkar vara 31 år så gillar jag julklappar precis lika mycket som när jag var ett barn. Fick dock några riktigt fina saker som jag är väldigt glad över :) Iittala vinglas, spa dag på sturebadet, gamla fina kökshandukar.......

50 st trisslotter !!!!! Det har alltid varit en av mina drömmar att bara få skrapa skrapa skrapa och fortsätta skrapa, sjukt roligt.

Världens finaste hemstickade mössa, med lappen "gjord med kärlek för dig" Åhhhhhh love love love!
Bara en bild till för jag är så FIN i min FIN FINA mössa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar