fredag 4 december 2009

Julgranar

Åhhhhh, i kväll har vi klätt våran helt perfekta plastgran. Har länge varit emot fake granar och är det fortfarande lite men med två katter som klättrar och släpar runt allt barr blev det ohållbart. Annars älskar jag att bege mig ut i skogen när det e mörkt och tjuvhugga en gran :) Det som e så mysigt med riktiga granar är att de inte är perfekta, att de har en egen identitet och doften så klart.

Tidigare har vi haft en gran helt klädd i guld, massor med guld! I år var det dags att göra den lite mer barnslig och det tycker jag vi har lyckats riktigt bra med. Den är nu guld och röd med massor av roliga och annorlunda pynt. Älskar julgranar och längtar tills jag har ett STORT hus så jag kan ha flera stycken med olika teman och färger.

Lite gran inspiration........vilken är eran favorit?






3 kommentarer:

  1. Gud vad jag blir inspirerad vilka underbara julgranar!!! Längtar till jag får börja julpynta kram Ida

    SvaraRadera
  2. Jag är lite nyfiken och ser hur ER gran ser ut!?
    /AP

    SvaraRadera
  3. Kommer snart en bild, ljuset e bara så dåligt att man inte ser så bra, håll ut :) Thesa

    SvaraRadera